صادرات محصولات شيلاتي ايران امسال از مرز 350 ميليون دلار عبور مي كند
انجمن علمی گروه مهندسی منابع طبیعی گرایش شیلات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
درباره وبلاگ


«بسم الله الرحمن الرحيم؛ الحمد للـه رب العالمين والسلام والصلوه علي سيدنا ونبينا محمد وآله الطاهرين وصحبه المنتجبين؛ اللهم عجل لوليك الفرج والعافيه والنصر واجعلنا من خير انصاره واعوانه والمستشهدين بين يديه.» با عرض سلام؛ اعضای انجمن علمی مهندسی منابع طبیعی گرایش شیلات (تکثیر و پرورش آبزیان) دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه ورود شما را به وبلاگ این انجمن خوش آمد می گویند.
آخرین مطالب

 به گزارش روابط عمومي سازمان شيلات ايران، رئيس سازمان شيلات ايران گفت: طي سال 90 حدود 210 ميليون دلار صادرات محصولات شيلاتي در كشور بود كه پيش بيني مي شود اين رقم امسال از مرز 350 ميليون دلار عبور كند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني دولت غلامرضا رازقي افزود: پيش بيني مي شود امسال بيش از 800 هزار تن محصولات شيلاتي در كشور توليد شود.وي افزود: اين ميزان در سال 89 در حدود 663 هزارتن و در سال 90 به 735 هزارتن ارتقا پيدا كرد و اين روند با توجه ظرفيت هاي خوبي كه در آب هاي داخلي و ساحلي است، مورد توجه قرار گرفته است. رئيس سازمان شيلات ايران با تاكيد بر اينكه روند موجود در زمينه آبزي پروري در كنار كشاورزي به عنوان يك اولويت مهم مورد توجه است، افزود: در حال حاضر بحث دو منظوره كردن كشاورزي در قالب آبزي پروري در كنار كشاورزي مورد توجه است. رازقي با بيان اينكه در زمينه دو منظوره كردن كشاورزي گام هاي خوبي در كشور صورت گرفته و نتايج خوبي حاصل شده است افزود: بحث دو منظوره كردن كشاورزي به عنوان اولويت مهم شيلات ايران و مراكز استان ها مورد تاكيد است. رئيس سازمان شيلات ايران پرورش ماهي در قفس در سدها را يكي از برنامه هاي مهم شيلات ايران دانست و افزود: در اين روش گام هاي خوبي در زمينه توسعه آبزي پروري صورت گرفته است. رازقي كشورهاي همسايه، چين، كره و كشورهاي اروپايي را مهمترين بازارهاي هدف صادراتي محصولات شيلاتي ايران اعلام كرد و افزود: ارتقاء سطح صادرات شيلات ايران به كشورهاي مختلف جهان در دستور كار است. رئيس سازمان شيلات ايران، افزود: بيشترين ميزان صادرات محصولات شيلات ايران شامل محصول ماهيان گرم است كه به كشورر عراق صادر ميشود همچنين محصول ميگوي ايران نيز به كشورهاي اروپايي بخصوص اسپانيا و فرانسه صادر مي شود. رازقي با ارشاره به تعامل سازنده دستگاه هاي مرتبط در حوزه آبزي پروري، به چشم انداز مطلوب بخش آبزي پروري در حوزه توليد و صادرات اشاره كرد و افزود: با توجه به تعامل سازنده و مطلوبي كه در حوزه شيلات داريم اميدواريم موانع و مشكلات در اين بخش مرتفع شده و به دستاوردهاي خوبي در اين بخش برسيم. وي در ادامه از افزايش توليد بيش از 13 هزار ميگوي پرورشي طي سال جاري خبرداد و گفت: اين ميزان در سال 89 بيش از شش هزار و 700 تن و در سال 90 هشت هزارتن بوده است و امسال به بيش از 13 هزار تن مي رسد كه بيش از 50 درصد اين محصول صادر مي شود. رازقي با اشاره به بسته حمايتي 100 ميليارد توماني دولت از پرورش كنندگان ميگو افزود: اين بسته حمايتي به بانك هاي عامل ابلاغ شده است كه اين بسته موجب ايجاد دلگرمي در پرورش دهندگان ميگو شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها
  • شیلاتی های دریا دل
  • شیلات
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انجمن علمی شیلات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه و آدرس anjomaneshilat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 70
بازدید هفته : 117
بازدید ماه : 116
بازدید کل : 266243
تعداد مطالب : 106
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

<-PollName->

<-PollItems->

.


IranSkin go Up

.

نیت کنید و اشاره فرمایید